En vecka kvar drygt..

Sen börjar HOCKEY VM yes! Jag älskar verkligen den händelsen. Ladda upp med godis och annat ät och drickbart och sen se svettiga killar ånga runt i jakten på en svart prick.. Å med lite tur kanske världens sexigaste idrottsman dyker upp i rutan också. Ja jag pratar om målvakten med stort M. Henrik Lundqvist.. yummy!

              

För övrigt idag så har jag jobbat och det var ganska intressant men det gjorde också att jag blev otroligt trött, jag är nog inte van att använda insidan av huvudet så här mycket som jag gör nu. Trist att inse men så är det.
Har så smått börjat planera för sommaren och den stundande inflyttnings/40 års skivan som jag är ålagd att ha. Jag har en viss känsla av att det inte kommer att bli direkt folktomt och jag vill göra något speciellt med den dagen men jag har inte riktigt bestämt vad ännu.
Nu ska jag ta sista koppen kaffe och sen träda in i bokens undrbara fantasivärld, i morgon är en ny dag med nya möjligheter och framförallt med ett huvud som är utvilat.

Take care..

Kommentera här: