Fy fan va jag är bra

... ja det är så det känns just nu både på jobbet och i det privata. Varför undrar nog en del? Jo det ska jag berätta.. Så här är det.
Jag har mer ansvar på jobbet vilket jag tycker att jag klarar så himla bra och får bra feedback från kollegor och annat folk.
Jag citerar en röst idag: " Du verkar som gjord för att vara chef" Bättre än så kan det inte bli.

Nåja sen i det privata har jag äntligen gjort mig fri från en massa känslor som jag burit på i flertalet år. Eller gjort mig fri kanske var att ta i så här i början men begravt så smått i alla fall. Jag har äntligen insett vad jag är värd och vad jag tycker är viktigt med medmänniskor och framförallt då med det motsatta könet.
Jag har varit lite blind eller vägrat att se vissa saker men nu har jag insett att jag själv tillåtit andra att utnyttja mina känslor. Så väldigt dumt men när man är i det så inte tänker man inte så.

Jag trivs så bra med det jag har och varför blanda in saker som jag ändå inte behöver. Att få känna så här är få förunnat och jag har nog insett också hur självupptagna vissa av mina S.K vänner är. Dom vill ha det på sitt sätt och vill att jag ska foga mig därefter.. looki lokki här.. kalla handen numera!

Så till alla er som släpar runt på någon gammal relik.. sälj skiten..

Ha det gott

Kommentera här: