Har gjort mig en ny bekantskap idag

Idag kom en ny granne förbi för att bjuda mig på kaffe så vi bestämde måndag. Det är kul med människor som bara går på så där utan att vara så blyga, det gillar jag.
Hon ska troligen ha sin häst i mitt stall om ett tag så vi pratade lite om det och kul ska det bli för då kan jag också rida när jag vill.

Annars idag har jag fixat hemmet och satt ut en annons till på innebandyklubbor som ingen använder. Det ska bli så skönt när alla sakerna är borta och jag kan börja spara på lite nya prylar.

Har precis tittat på "så ska det låta" och det var bra den här gången, jag älskar verkligen underhållning, det lättar upp.

Jag hoppas på lika bra väder i morgon för jag ska duscha hunden.. nu luktar hon hund och det ska inte en hund göra ( konstigt nog).

Jag trodde inte att mamn kunde ha det så här bra som jag har det nu =)

Ha det gott!

GLAD PÅSK!


Kommentera här: