Oj idag har jag gjort massor

Började lite smått med att tvätta och väcka barnen så att dom kan börja vända på dygnet inför skolan på tisdag.
Kaffe....
Sen åkte jag till Uppsala för att lämna av några fälgar som var till försäljning, handlade och hem igen.

Rensade trädgårdsdammen och fyllde upp med vatten och kopplade in pumpen. Lärde mig lite via nätet hur man ska göra med en sådan för på det området är jag nybörjare. Kollade vilka växter jag ska köpa och eventuellt vilka fiskar.

Tvättade lite till och lagade mat..

Anmälde mig till studier i höst vid Stockholms universitet ämnet kriminologi. Tänkte läsa på distans och halvfart så jag kan jobba under tiden.
Rotade fram gamla betyg som ska sändas med.

Fixade diskmaskinen, spelade på nätet, var på facebook kollade lite manliga bekanta och nu sitter jag här och dikterar dagen som varit.

Puh... ja det var en dag med mycket som blev gjort.
I morgon ska det bli mulet säger dom men vi får se..

Ha det gott

Kommentera här: