En hel helg full av jobb

Har jobbat fredag och lördag och söndag så nu känns det skönt att vara ledig ett par dagar. Det har väl gått bra på jobbet, har fått lära mig ett och annat men det är ju alltid erfarenheter man lär sig av.
Nog om jobbet nu, nu ska jag vara ledig och bara ta hand om mig själv. Har ådragit mig en förkylning som jag måste bota bort till onsdag.
Har köpt ett strykjärn och nya gardiner till köket så det blir morgondagens göra.
Trots långa dagar så hann jag även med att se lite fotboll på tv, ja jag är en liten nörd som gillar La liga och spansk fotboll. Nu är ju även Zlatan med i den ligan så nu är det ganska kul att kolla.
Skickade ett sms till en gammal vän som jag har haft kontakt med ganska mycket men får inte några svar. Jag vet att meddelandena går fram men inget svar. Hoppas att inget har hänt bara.. i dagens läge när det mördas minst två per dag blir man ju orolig.
*ATTTJJOOO* ursäkta..
Nu är det dags för lite tv och social kontakt med grabbarna...
Ha det gott
Maria

Kommentera här: