En trevlig lördag i stan

Igår var jag i Uppsala på raggarträff och det var verkligen skitroligt om man så får säga. Först på dan så åkte vi in och kollade på lite fina bilar sen hem och åt och sen tillbaka till stan för att bevittna cruisingen.
Så mycket bilar och så mycket folk!
Men riktigt kul var det och sängåendet blev fördröjt till strax efter 03.00 så lite sliten idag är jag allt.
När vi stod där på stan så var det faktiskt några bilar som bjöd på bränt gummi och till råga på allt så var det två hojar som gjorde detsamma vilket jag kan tycka är vansinnigt häftigt. Så vill man se mig som barn på julafton så ska man ta med mig på såna här tillställningar.. gåshud, leenden och massor av drömmar fick jag.
Vissa tycker att den här sorten av nöjen är barnsligt ja kanske det men då vill jag gärna vara barnslig! Så mycket jobb och pengar dessa ägare till fordonen lagt ner och skulle jag ha en sån bil så skulle jag också vilja visa den och leka en stund.
Självklart var farbror Blå där med bumsar och bilar för att hålla koll så allt gick enligt lagens långa arm men dom såg ganska tillfreds ut ( hur dom nu ser ut när dom är det). En kul kväll och energikicken gick på fullvarv.

    

    
Detta var några av godbitarna från lördagen


Idag har det mest blivit att fixa här hemma och lalla runt till ingen nytta, detta gäller dock inte alla för det finns folk som orkar göra hur mycket som helst. Å det tackar jag för!
Ska förbi en kollega imorgon innan jobbet för att hämta upp en hink med svarta vinbär som hon så underbart plockat till mig.
Så lediga dagar ska här kokas saft och mer jag kan hitta på.

Ha det gott.. nu börjar allvaret

Maria

Kommentera här: