Äter godis på rätt tid

Visst låter det konstigt men äter man After Eight så måste man hålla tiden eller hur?


Så supergott och så en kopp kaffe till så är kvällen nästan räddad.
Dag 2/5 på jobbet avklarad och snön ligger fortfarande kvar till min stora glädje.
Nu börjar det li lite rörigt på jobbet så jag hoppas att det håller sig lugnt under jul men jag tvivlar starkt om jag ska vara ärlig.

Min fritidssysselsättning just nu förutom att pynta är att finna en livsstrategi, knepigt ja det är det men intressant.
Sen funderar jag på om tomten kommer till mig i år, jag tror inte jag varit tillräckligt snäll men jag hoppas.

Fick en komplimang på jobbet idag : Du är en stor personlighet i en lite kropp!
Så härligt att höra och jag ska försöka att leva upp till det efter bästa förmåga.

Kommentera här: