From total failure to success

Trodde inte mina ögon i morse när jag vaknade och det var -14 grader ute. Insåg snabbt att min bil bara är en enda stor isklump.
Började med att tömma bilen på vatten och sen spola med hett vatten.
Om det nu inte varit så att alla slangar suttit sen 90-talet.
Kämpade en stund, gick in en stund och gav upp. Kom på en ny ide´och ut igen.
Gick in för att ge upp återigen.
Sen gav jag mig fan på att det här ska lösa sig eller så eldar jag upp bilen.
Ut med hårfönen och värmde värmepaketet i bilen och lät den stå så. I med glykol och sen.. ja sen kom värmen.
Så skönt att det löste sig för denna gång men får se i morgon bitti hur bilen beter sig då men det orkar jag fan inte tänka på nu.
Så klart hade jag min support på telefon, han som alltid bryr sig om mig oavsett hur jag är eller mår och han betyder nog fan mest av alla vänner.
Underbar människa!

Sov inte något bra natten till idag så jag hoppas innerligt att jag får sova bättre inatt.
För nu ska jag jobba fem dagar och sen fira underbar jul.

Kommentera här: