Jag klarade det!

En hel dag utan att jag grät eller annat bekymmer.
Tungt var det och är fortfarande men jag klarade det.

På vägen hem insåg jag i en kurva att det var bara is på vägen, kana, kana lite sladd och sen på rätt spår igen.
Jag klarade även det!
Sitter här och väntar på omröstningen i Idol och efter att ha sett allt dom gjort så vill jag ha kvar Calle och Erik.
Nu tycker jag att Towe gjorts sitt i Idol men jag tror inte att det blir så tyvärr men hoppas kan man alltid.

Har kanske fixat ett extra jobb också det blir klart förhoppningsvis på måndag och det skulle vara kul.
Lite samma fast ändå inte och mer pengar i pungen.
Idag var det allmän utdening av almanackor för 2010 nu har jag två fick varianter och ännu en är på ingång. Finns ju inte en chans att man kommer att missa något nästa år.
Funderar på om jag ska ha en för jobbet, en för barnen och en för dejter kanske?
Risken att den tredje förblir tom är ju ganska stor men jag kan väl iaf planera dejter även om jag aldrig kommer så långt?


Kommentera här: