Äntligen...

.... fick jag ett program ett se på tv som passar en kriminalfantast som mig. Jag menar då programmet advokaterna på 4:an. Riktigt intressant och bra.
För övrigt kan väl sägas att denna dag har varit grå på alla sätt. Har svårt att finna motivationen till att arbeta i morgon och ännu svårare att känna sig motiverad till att gå upp kl.05.00.
Lite förändringar på jobbfronten är på gång så kanske kan det bli till det bättre även där.

Har gått i funderingar på att börja plugga igen. Men jag tror inte att tiden finns även om jag väljer en distansutbildning. Tiden är ju knapp som den är redan fast det är klart att vissa prioriteringar kan väl göras.
Jag är nyfiken på en del ämnen så jag ska nog ta mig en allvarlig funderare.

Chefen fyller år på onsdag och jag undrar om man ska ta och fixa till något bus, eller är chefer som heliga kor som inte får röras? Nä det tror jag inte fast jag tror jag får det nog svårt om hon ser min jämförelse med kor så klart.

När jag satt och la in böcker på min andra blogg så insåg jag hur mycket böcker jag verkligen har läst och jag blir lite imponerad av mig själv. Jag har inte hunnit lägga in alla böcker jag läst, vissa är så dåliga att dom inte är värda att nämnas heller men jag jobbar på att få in de flesta i alla fall. Böcker berikar ordförrådet sägs det så där mina vänner har ni svaret på varför käften går i ett på mig, jag har ett berikat ordförråd ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för natten den underbara.. see ya!

Kommentera här: