Att vara fjollig

Ja så var Let´s Dance igång och en av mina favoriter skulle dansa. Världens starkaste man i en vals, jo jag tackar!
Men han visade verkligen att man kan vara rörlig trots massvis med muskler.
Det ska bli intressant att följa utvecklingen.
Världens starkaste man!
Jag trodde att George Scott skulle vara mer dansant än han var, har fått för mig att boxare är smidiga och lätta på fötterna men jag hade kanske lite fel där.
Vackraste paret var iaf Magdalena Graf och Daniel Silva!

Vad är det med dessa Magnusar? Jag upptäckte precis att favoriten i båda nöjesprogrammen heter Magnus! Konstigt eller är det ett omen??

Sitter med grabbens nya julklapp runt öronen och diggar loss till allt som spelas i datorn. Snyggt att man först ger bort ett par dyra lurar sen använder man dom själv. Nåja lite valuta för kronorna ska man väl ha.

Apropå kronor... jag säger bara JVM i Hockey! Spännande, utmanande och inte så svenskt. Härligt kort och gott!
Hoppas dom stora kronorna ser och lär av dom små. Det är inte så svårt att komma till final om man bara ger sig attan på det och dessa ungar killar har knappt betalt för att göra detta jobb. Kanske löneavdrag på icke tillfredsställd arbetsinsats skulle genomföras i Svenska landslag. Då skulle nog skidtjejerna får knega någon annanstans.

Nu ska här hämtas liten pojke som är ute på byn och drumlar..

Ciao

Nalla

Kommentera här: