Nu får det fan vara nog!!

Läste både idag och igår om barn som far illa i detta välfärdssamhälle. Inte bara illa utan utsätts för grov misshandel och hotas med att avvisas ur landet på inga grunder alls.
Barn ringer till BRIS och säger att mamma eller pappa slår dom och låser in dom i olika utrymmen.
Barn till gravt kriminella människor som tvingas leva under dödshot för att ett par myndigheter i detta land har bestämt att i lagen står det att dom inte får stanna i Sverige.
Vad är det för jävla land vi lever i???
Den som säger att detta är en demokrati och välfärdsstat ljuger, detta land är en kommuniststat och ett u-land i empati.

Här ska man arbeta varje dag för att minska kriminaliteten i landet och så har vi två myndigheter som får kriminella organisationer att se ut som dagistillställningar. Vad är det för personer som frivilligt väljer att jobba i dessa myndigheter? Är kraven där för att få ett jobb att man är empatilös sadist med barnförakt i CV:n eller är det en merit att kasta ut så många barn som möjligt ur landet? Kanske arbetar dessa människor med ackordslön, så ju fler vi kan avvisa desto större lön kommer den 25:e.

Nä nu får det fan vara nog!

Sociala myndigheter skall ha som grundförutsättning att se till barnets bästa men när vuxna människor med uttrycklig vilja att ta ifrån hyggliga människor sina barn och se misshandlande föräldrar behålla sina telningar det är då frågan kommer upp... vad är det för avarter som får jobb där?

Nu är jag uttryckligen väldigt upprörd och jag hatar att se barn fara illa men att man som myndighetsutövare använder sin ställning till förtryck och diskriminering är mer kriminellt än att råna staten på pengar anser jag.
Jag vill se en del av dessa inom lås och bom och då vill jag verkligen ha 18 års fängelse!

Skandal det är så man skäms över att jobba statligt och jag hoppas att dumstruten tas tillbaka och att två myndigheter i Sverige kan få loggan: IQ bananskal!

Nu måste jag ha två koppar kaffe och annat som kan lugna nerverna!
1 Jomp..:

skriven

Väl talat (eller skrivet rättare sagt...) Det är väl i och för sig ingen nyhet att det råder en, för att uttrycka det diplomatiskt, viss obalans i rättvisans vågskålar i detta land... Tyvärr så är det ju som oftast de svaga som kommer i kläm, och i detta fall barnen. Jag tar nog en kopp jag också!

Kommentera här: