Störd nattsömn orsakar kaos

Ja att bli störd under nattens underbara timmar skapar kaos hela dagen. Då jag inte kunde sova ordentligt så somnade jag av utmattning kl 8.30 på morgonen och sov till 14.00 vilket i sin tur leder till att jag nu kl. 23.30 är pigg och alert!
Det är ju bara tur att jag börjar jobba hyggligt sent i morgon.

Apropå jobbet så hittade jag denna



Det är inte konstigt att JO anmälningarna haglar. Det finns inga pengar i organisationen. Det finns ingen möjlighet för internerna oftast att få ett extra rum att prata ostört i.
Att inte få röka utomhus stämmer inte på min arbetsplats i allafall men det är tillåtet under promenadtid att röka. För intagna observera inte personal dock.

Något som är kosntigt det är att vad internerna klagar på skrivs ut men det personalen på alla häkten och anstalter önskar finns inte nedskrivet någonstans.

Nåja jag är glad åt mitt arbete oavsett vad samhälle eller intagna tycker!

Nalla

Kommentera här: