Dipp utan chips

Inte någon bra dag överhuvudtaget.
Redan från början kände jag att humöret var i botten.
Deppig så jag grät.

Satte mig vid datorn och spelade lite.
Det dök upp några vänner på msn som gjorde allt för att jag skulle bli på bättre humör.
Jag flydde kan man säga.

Fick några tips som jag ska förvalta oerhört väl.
Det är härligt när man har såna vänner som offrar sin dyrbara både arbetstid och ledig tid på att få mig på bättre humör.
Det dök upp en vän på sms också, gjorde allt för att ändra sinnesstämningen.
Någonstans så tror jag att det gjorde gott.

Men fortfarande är jag inte glad utan butter.
Det hjälpte inte ens att jag fick reda på att jag ska dejta Brad Pitt ikväll eller att jag är 75 % sexig idag dessutom ska jag gifta mig 2015.
Visst är FB att lita på ?

Nu ska jag torka håret efter en välförtjänt dusch och sen börja planera middagen.

Återigen tack alla ni som försöker och ger allt för mig.
Love you

Kram

Maria

Kommentera här: