Kärlek del 2

Tänkte fortsätta lite på den bana jag börjat på.
Om kärlek.
Har tänkt lite på det jag själv skrivit, det är en av fördelarna med en blogg eller liknande att man kan analysera efter vad man skrivit och kanske lära sig mer om sig själv.
Jag tror jag är kär i att bli kär.
Själva händelsen som så.
Så kan det nog vara.
Då är ju frågan hur ska man kunna bibehålla den känslan sen i vardagen?
Kan man det överhuvudtaget?
Om jag träffar den som är rätt för mig då kanske den känslan varar längre, det har ju hänt en gång i mitt liv så det kan ju kanske hända igen.

Sex utan känslor är inget för mig så tillfälliga kontakter går fet bort.
Men har jag egentligen så bråttom som det låter?
Måste jag träffa HAN inom en snar framtid eller kan jag vänta?
Nej jag har inte bråttom jag kan inte skynda på detta.
Det kan ju faktiskt vara så att meningen med allt som hänt är att jag ska vara själv.

Men trist är det.
Jag är en social människa men som vill ha eget space.
Jobbigt

Kommentera här: