Lyckan inpå mig

Jag tittar på mina ungdomar hemma och känner att fan vilken stolt mamma jag kan vara!
Dom är så fina och dom är mina bästa vänner även om ja som sagt dom är ungdomar men inte länge till.
Det ska bli så kul att följa dom resten av livet och se hur dom danas till vuxna människor med allt vad det innebär.
Jag tänker på alla dom som inte kan få barn av olika anledningar och när jag tänker så är jag oerhört stolt.

Jag kommer att hjälpa, kämpa och göra allt som står i min makt för att dom ska få ett så bra liv som möjligt i den mån jag klarar av det.
Det är så läckert att gå på stan med dessa snyggingar och bara tänka:
Dom är mina!
Jag har dom runt mig alltid och det gör mig ingenting.
Jag ser fram emot att få klä upp mig om dom ska gifta sig
Jag ser fram emot att dom får barn

Varför skriver jag då detta just nu?
Jo det beror på att idag hade vi familjeråd och då sa dom att:
DEN ENDA VI BEHÖVER MAMMA ÄR DU!

Jag har ju lyckan så nära man kan få den!

Love you my kids!

Kommentera här: