Uppdatering

Efter lite vila så var jag på rätt spår igen och kunde ta tag i dagens göromål.
Boka läkartid till sonen som känner sig yrslig och han ska till doktorn i morgon.
Dennis har varit till tandläkaren vilket gick bra och inga hål.
Själv har jag anmält handskadan till försäkringsbolaget så nu hoppas jag att miljonerna bara ramlar in.

Kollade in ett inredningsprogram men jag vet inte inte var det det snyggaste dom hade gjort men huvudsaken är väl att dom som bor i huset är nöjda.
Jag har sett på blocket att det är många som säljer ut sina möbler dom fått genom liknande program så man undrar ju hur nöjda folk blir egentligen?
Jag behöver nog inte undra för till min bostad lär dom aldrig komma.

Kollar lite på faddergalan som jag tycker är en av alla galor som har en bra grund att stå på. Inte bara jaga pengar utan även få ett engagemang från privatpersoner.

Har hittat en garderob jag vill ha men frågan är om jag inner få ihop pengarna som krävs innan erbjudandet går ut.


Man kanske kan önska av tomten en för tidig julklapp?

Kommentera här: