Åter tillbaka

Jag har övertagit sonens dator och med det så följde en ominstallation av Vista så jag har haft att göra i några dagar. Allt är ännu inte klart men jag är på god väg kan man säga.
Nu ska jag bara över med bilder och smått och gott från den andra datorn sen så är det klart.

Idag börjar semestern på en vecka!!
Skönt är bara förnamnet.
Jag och killarna skall tillbringa en hel vecka tillsammans och bara göra massor av roliga saker.

Har jobbat idag och det gick bra även om jag är ganska trött på problem just nu.
Det är ju inte så att mina klienter är problemfria och löser man ett så står det tusen åter tyvärr.
Det är inte likadant som man säger om karlar i positiv bemärkelse.

Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa min bok och i morgon ska jag njuta av en härlig frukost som inte ska avnjutas ensam som alla andra frukostar.

Sov gott alla där ute
Åter i morgon!

Kram
Maria

Kommentera här: