Idol 2009

Programmet är inte ens slut men jag känner att jag behöver kommentera lite.
Towe

Så länge tjejen håller sig i dom låga registren låter det bra och hon är ju söt som socker men jag tycker inte hon klarar alla teman. Ojämn kan man säga.

Calle

En av Sveriges nu största tungrocksröst tog sig ann Las Vegas temat som aldrig förr.
Uppträdandet var väl inte så jättekul men rösten han har är unik.

Reza

Det vore egentligen bäst om dom tog ur henne ur tävlingen och gav henne ett skivkontrakt direkt.
Hon är grymt bra och jag håller med juryn nu kanske vi kan få en världsstjärna!

Eddie

Snygg och söt som dom flesta men helt utan röst ID och alldaglig på ett tråkigt sätt.
Såna här killar har vi tillräckligt av i det här landet.

Erika

Tjejen har en enormt bra röst och förtjänar absolut inte denna dåliga kritik och jag tror att musical skulle kunna vara något för henne.

Erik

Ja hans röst går inte av för hackor det må jag säga men i detta tema nej.

Mariette

Egen och har en sällsynt bra röst. Prova själva att sjunga Eurythmics låtar.
Självsäker dessutom och det gillar jag.

Rabih

Vad gör han i denna tävling?
Varför har han keps när han har en fin frisyr?
Nä jag tycker en karl ska låta som en karl!

Kommentera här: