Jag känner inte

Nej jag känner inte någonting just nu.
Jag vet att många som bloggar dom skriver om allt skoj dom gjort och allt dom handlat och så.
Jag tycker att min blogg ska symbolisera mig och hur jag har det i denna stund och ganska mycket känslor vill jag förmedla.
För inte är väl livet bara shopping och fest?
Om det är så då måste jag tyvärr säga att då lever inte jag.
Just nu är jag inne i en fas av livet jag helst skulle ha velat vara utan och som jag hoppas innereligt tar slut i det närmaste.
Jag kan inte känna glädje
Jag kan inte känna lust
Jag kan heller inte känna mig motiverad att göra några roliga saker för jag kommer inte på något roligt jag skulle vilja göra.
Det var väl en deprimerad människa tänker ni nu?
Nej jag vill inte kalla det depression utan olust.
Jag har brytit ihop två gånger sen i går.
Gråten har blivit vardag för mig.
Jag vet inte varför, jag vet bara att en sak utlöste det.
Jag vill känna trygghet
Jag vill känna samvaro
Jag vill känna
1 Towe:

skriven

Lilla fina Maria!!

Jag känner så med dig. Det syns även utanpå dig!

Skönt att du nu får semester. Att gråta är bra istället för att ha allt inombords.

Själv mår jag upp och ner och fick nog och gick hem i måndags. Puss o kram

2 Elaka Metern:

skriven

Nu känns det bättre och jag hoppas jag kan få vara ett stöd även för dig.. Puss o Kram tbx

Kommentera här: