Vintern rasat ut bland... nej inte ännu va?

Men det är inte långt ifrån att man kan tro att det är vinter. Vädret kan inte bestämma sig för om det ska vara regn eller snö så det är bäst att skicka ner lite av varje.
Jobbat idag ( nämen det var väl ovanligt??), har precis fikat med grabbarna och ska nu bara vara tills kudden ropar efter sällskap. Just nu är nätterna svårast och jag har svårt att komma till ro efter allt som hänt men jag måste ju sova någon gång.
Ganska lugnt på jobbet.
Å så var det dessa kokosbollar som jag försöker sälja det går väl sådär men jag får helt enkelt lägga in en extra växel i försäljarteknik.
Nä goa vänner nu ska jag läsa om narkotika och sen svooosh in i duschen och sen bums i säng.
Ta hand om varandra ingen annan kommer göra det i alla fall.
KRAM
Maria

Kommentera här: