Måndagsblues

Idag har det varit jobb även om jag inte känner mig helt kurant men jag orkade med hela dagen som tur var.
Hem och mat och dusch och nu ska det bli packa till morgondagen då vi åker iväg med jobbet.
Hittade lite kul bilder jag tagit som jag tänkte förgylla inlägget med.. Håll till godo!
Lite hjälp att diska kanske???
Mysstund i skuggan..
Han är inte död och han ska inte serveras som middag.
En hastig rörelse och all mat på bänken kan vara borta..
Snart till salu..
Ha en fin kväll och en extra tanke till alla dom som jobbar på natten då jag kramar kudden i brist på annat.
Kramisar
Maria
1 Anonym:

skriven

Besök gärna min välgörenhetsblogg Tillsammans för Sverige. Där samlar jag in pengar till svenska organisationer så som Barncancerfonden, Brottsofferjouren och Cancerfonden.



Jag kommer lägga upp tävlingar, auktioner och försäljningar framöver - du kan hjälpa till att göra skillnad genom att delta i dessa eller bara genom att läsa bloggen!



Om du skriver om Tillsammans för Sverige och länkar i ett inlägg i din blogg så länkar vi tillbaka!



Ingen kan göra allt, men alla kan göra något! :)

Kommentera här: