Jag skulle ljuga...

om jag sa att dagen har varit lugn.
Jag började med att skjutsa en av sönerna till Uppsala, han ska med klassen till Göteborg.
Sen var det handla mat och det tog nästan en timme.
Åkte hem och plockade upp, tvättade och åt.

 

Började städa när telefonen ringer och den andra sonen vill ha skjuts hem då hans buss inte gick.
Snäll som jag är så åker jag till Norrtälje och hämtar han och passar på att handla det som jag tidigare glömt.
Hem igen och nu var det dags för matlagning.
Ett nytt recept på kyckling.
Gott var det!

 

Kollade posten och där i den lilla lådan ligger ett kort.
Ett kort från min älskling Jonas som alltid vet när det är dags att muntra upp lilla mig.

 

 

 

Vad ska man säga?
Jag har hittat rätt man helt klart!
Pratade lite med mamma också under dagen och redde ut lite frågetecken hon hade.
Så vad återstår nu?

 

Jo kaffet!

Kommentera här: