Min blogg vs andras bloggar

Eftersom jag inte har haft så mycket för mig idag så har jag ägnat en tid till att kolla andras bloggar på nätet.
Det är ganska intressant att se vad andra skriver om även om jag tycker att väldigt många lägger ut så mycket mode och dagens outfit och annat dom kommit över.
Skulle jag lägga ut det jag har på mig varje dag tror jag att intresset skulle svalna ganska fort.
Jag är ju inte den som flashar till det varje dag och heller inte den som stylar håret varje dag och inte tala om smink. Som jag knappt använder.
Bloggar jag gillar är såna där ett liv speglas, där det går lite upp och ned.
Det kan vara allt ifrån ett spännande yrke eller ett levnadsöde som är värt att skriva om.
Det ska vara lite djup om det ska intressera mig.
Jag själv är inte så bra på att skriva och vissa dagar är det svårt att fylla ut texten men det är ju det som är livet.
Ibland händer det massor och ibland ingenting.
Jag önskar att fler av mina vänner skulle skriva en blogg, jag är intresserad av hur dom har det och vad dom gör även om dom går runt i mjukis byxor sen 70 talet och är helt osminkade.
Vissa av mina vänner har fått barn nyligen, ja men det är väl ett ypperligt tillfälle att blogga. Tänk när barnet blir större och kan läsa.. så kul det kan bli.
Man väljer ju själv hur mycket eller lite man vill lämna ut.
Jag tycker det är skoj men som sagt jag önskar att fler bloggade av dom jag känner.

Kommentera här: