In my mind right now

Idolfinalen har precis tagit en paus.
Jag tänker igenom dagen och inser att det är mycket som har hänt men det som betydde mest var en kram.
En kram från någon jag "care about" och som gav den för att jag är jag och jag är bäst.. sades det.
Det kändes bra att bli bekräftad på det sättet.
Så vem ska man hålla på i idol nu då?
Hemma hoppet eller han med rock rösten.
Jag tror att Jay vinner men jag håller en tumme för Minnah av den enkla anledningen att hon är från samma trakt som jag.
Kan det bli enklare? Känns som en spik!
-14 grader ute och just idag kändes det väldigt kallt hela dagen. Jag brukar inte frysa på vintern men idag gjorde jag det och det kan ha att göra med att jag är trött.
1 Towe:

skriven

och jag är nu kontaktman för samme :) För att du och jag Towe känner varandra och förstår varandra, jag inget knussel :)

Kommentera här: