Julen står för dörren i nya kläder

I morgon är det MIN högtid!
Julen den underbara.
Klapparna är klara, matten inhandlad och idag blir det godis göra.
Jag är så stolt över mig själv att jag lyckats ro detta i land, att jag vågade satsa.
Att vakna varje morgon i detta underbara hus, få en puss på munnen, se leende barn med energi och att se katterna och hunden studsa runt av glädje gör varje dag värd att vakna för.
Jag vågade satsa på kärleken, framtiden och jag vågade lämna det gamla.. Yes va jag är bra och nöjd!
Jag sitter just nu med tårar av tacksamhet och det var väldigt längesedan jag gjorde det.
Nä nu får det vara nog med sentimentalitet jag ska ju göra godis ;)
Sen vill jag skänka en tanke och hälsning till min underbara mor som NU befinner sig 159 mil ifrån mig.
Älskar Dig!
God Jul
1 Mamma:

skriven

Glad att allt gick bra åälskar Dug av hela mitt hjärta, kram till Jonas

Kommentera här: