Vad vore livet utan jobb?

Jag har funderat på vad jag skulle ta mig till om jag inte hade jobb?
Jag har nu jobbat fem dagar i rad och har en dag kvar men visst är jag lite sliten men jag älskar det här.
Jag får känna att jag behövs, trevligt sällskap och jag behöver inte vara rastlös.
Efter i morgon är jag ledig några dagar och jag tror jag måste sysselsätta mig med något då annars kommer skillnaden bli så stor och då blir jag genast rastlös.
Tänk att jag kan må så bra av att jobba!

Jag har hunnit kollat lite på OS på kvällarna men jag väntar på hockeyn, den vill jag gärna se om inte annat för att få se Sverige spöa Finnarna ;)

Sen vill jag säga att min Mamma är bäst, så nu har jag gjort det. Jag behöver inte berätta varför eller ens ha något skäl till det så är det bara!

Kommentera här: