Lite allt och lite till

Idag har det varit stadsbesök i Uppsala av mig.
Ikea, Biltema, Coop och Willys förärades med ett besök av mig.
Hann även med en fet pizza som delades med sonen.
Helt underbar dag och jag önskar jag kunde få fler såna dagar.
Vi blev så mätta att vi hoppade middagen och åt rester sen igår.

Såg en handbollsmatch på tv, gjorde klart grabbens dator och nu sitter jag här och surfar runt.
Har lite funderingar över det här med partners.
Finns det någon överhuvudtaget där ute som kan tänka sig att vilja ha mig?
Å vars finns han?
Jag tror jag lägger det på is men det är i alla fall så att jag funderar en del på det.

I morgon är det jobb igen och där finns det ingen partner att förvänta sig som tur är men däremot en massa killar som är helt beroende av mig.
Ska träna i morgon om jag hinner på lunchen, jisses va duktig jag är!
( märk mitt eget beröm)

Jag är en del av något stort
Även om jag ingenting gjort

En liten del av något mycket större än jag kan bära.

Kommentera här: