Nu ska här satsas på kroppen

Nu äntligen har jag tagit steget. Steget som är så svårt att ta sig för med. Det stora steget med att sköta sin kropp.
Har varit och solat en kort sväng idag och i morgon börjar träningen.
Jag har väl insett efter ett x antal år att det finns ju en ganska bra grund för en topp shape body i mig så varför inte satsa lite på den då?
Annars idag har det varit tvätt och övriga göromål som alltid men ikväll är det chips ( hmmm.. hur gick det här ihop med träning) och handboll på tv.
En match mellan Sverige och Tyskland som Sverige måste vinna! Usch jag hatar när det blir såna där måste matcher, det blir för nervöst och spännande.
Jag vill ju gärna skälla ut domarna så jag får tänka på mit behaviour ikväll, måste ju vara ett föredöme inför barnen.
( Dom har nog gett upp för längesedan)

Ska få sällskap ikväll också, Jocke ska komma hit och fika lite och han har ju som vanligt inget att säga till om så det blir handboll på tv oavsett vad han säger. Me rules!

Kommentera här: