Optimus finns verkligen på riktigt!

Jag har haft problem med internet och datorn i ett flertalet dagar så jag har inte kunnat uppdatera mig här så bra men nu ska jag ta igen det en smula, tänkte jag.
Vad har då hänt i mitt sketna liv?
Jag har varit på fest, hojfest fast jag inte har hoj. Det gäller att få inbjudan på dispens såna gånger. Kul som attan hade jag iaf men jag lägger inte ut bilder från den för människor som var med kan inte tillfrågas om lov till det just nu så ni får lite på mitt ord att DET VAR SKOJ!
Mitt under festligheterna så dök det upp en objuden gäst... ja en mus.
Ganska stor för sin storlek, alltså ingen råtta men lite större än en husmus.
Han fick bo på toaletten.
Han ja eller hon, vad vet jag, fick en kartong att bo i och bor fortfarande kvar även om han har prövat att boa i den bästa av handdukar en gång.
Jocke som är lycklig ägare till denna varelse tog detta kort i morse:



Åh.. han e såå söt!
Jag har döpt han till OptiMUS.. japp efter Optimus Prime.
Jag är en sån sjuk djurvän så jag värnar om denna lilla varelse som om han vore min egen.
1 Mor:

skriven

kul att Du är tillbaka har saknat Dig

Kommentera här: