Singel en fredagkväll

Vad göra?
Först och främst är jag ganska så trött så det hade nog inte spelat någon roll om jag hade haft sällskap men en viss skillnad kanske det hade blivit.
Jobbat och handlat och ätit sen hann jag med att vila en timme för att undvika att jag somnade mitt i allt.
Har fikat med ungarna en stund men nu ska jag nog kolla en film eller något annat socialt.

Nu har jag en ledig helg och i morgon är det skottning på schemat i första hand. Vi ligger lite efter med det ser det ut som så det blir att ta sig ut och göra det.

Blev så glad för en vns skull idag som efter ett ganska långt tag har hittat ett sällskap, sånt är aldrig fel även om det inte handlar om mig denna gång.
Men ha tålamod, min tur kanske kommer den med snart.

Kramisar alla fredagsmysare!

Kommentera här: