Dansa regndans?

Jag funderar på om man kan dansa en regndans och bli bönhörd?
Jag får vattna som en galning i värmen och tycker synd om till och med nässlorna som slokar nu.
Visst är det härligt med riktigt sommarväder och jag hoppas jag får sådant här väder på min semester men troligen inte.
Funderar på om jag ska göra mig av med mobilen?
Det ringer hela tiden på jobbet och sen blir jag så trött på telefoner, ja det är synd om dom som vill ringa mig men jag känner verkligen så här: Åhhhhh va trött jag blir så fort det ringer.
Jag orkar inte prata hela tiden tror jag och visserligen kan jag ju skicka sms.
Främst tror jag det beror på att jag inte har något att säga, det händer ju inget i mitt liv så vad ska jag säga???
Får se hur jag gör men just nu vill jag bara stänga av den.
Nu är det fotboll igen.
Tyskland vill jag ska vinna idag och Spanien i morgon.

Kommentera här: