Herregud vilken värme!

Tänk er att ni måste ha svarta strumpor och svarta skor, lägg där till ett par mörkblå långbyxor och en mörkblå pike´tröja och sen ställer ni det paketet i solen en stund...
Det är min vardag just !nu.
Jobbigt och framkallar huvudvärk.
Igår halkade jag så idag vaknade jag med ont i ryggen, det gick över efter en stund lite iaf men återkom sen mer och mer. Var tvungen att avstå en ute kväll med bästa vännerna och det gör mig så pissed off!
Det är så typiskt.. så typiskt.
Kollade lite på matchen mellan Tyskland och Argentina och det gör gott i fotbolls hjärtat att Tyskarna fullkomligt krossade Argentina.
Så härligt att se!
Tack tyskland!
Nu är det Spanien på Tv, kaffe och vatten och värktabletter, härlig lördag.. not.
Sen blir det sängen och jobb i morgon igen.
Förbarmade mig över två mås ungar som hamnat på personalparkeringen. Jag fick hjälp av en ung hjälte på jobbet som förstod min oro för dessa fåglar och han gjorde vad han kunde för att hjälpa.
Dom är snart flygfärdiga så förhoppningsvis kan dom lätta mot skyn snart och börja fånga fisk.
Djurvän av stora mått!

Kommentera här: