Tema mjukt under rumpan

Började dagen med en sväng på filten ( mjuk under rumpan) i solen men när kroppen skrek på hjälp så var det klart för idag. Passade även på att skicka en bild till Jonas när jag solade BARA för att göra han avis vilket han också blev men frågan var väl om han blev avis på att jag solade eller på att han inte fick vara nära sin skönhet?
Nu är självförtroendet på topp må jag säga..
Vilade en stund på eftermiddagen i sängen ( mjuk under rumpan) och det var skönt men svettigt när jag vaknade.
Sitter i soffan ( mjukt under rumpan) och skriver lite här och där men mest där tror jag.
Hunden har fått sin pedikyr och ligger nu och slappar på altanen i skuggan.
Tänk om man skulle ha den pälsen!!! usch va varmt!
Har nyligen sett Brasilien förlora sin match i VM och åka ur hela grejen. Trist men som sann fotbolls älskare har jag garderat mig med två favoritlag till så nu är det heja Spanien i första hand och sen heja Tyskland också.
I morgon är det jobb och nu börjar jag verkligen längta till semester främst av den anledningen att jag kan få slippa de blå kläderna men sen för att jag ska göra roligheter under semestern.
Sa jag att kaffet är klart?

Kommentera här: