Viva Espagna och en ny liten krabat

Det har varit hett idag att jobba och när jag kom hem så hade matchen mellan Spanien och Tyskland redan startat.
I förhand så slog mitt hjärta för Spanien men min hjärna sa att Tyskarna nog skulle greja det.
Mitt hjärta slog dubbla slag och rösten bar inte när Puyol nickar in 1-0.
Tyskarna stod som förlamade, gjorde ett extra ryck men det hjälpte inte, man vinner inga matcher om man inte gör mål och det i sin tur kan man inte göra från sin egen planhalva där matchen var förlagd större delen av tiden.
Spanien till final och mitt hjärta hade rätt.
Sen måste jag tillägna ett stort Grattis till en av mina kollegor som idag blev mamma för första gången.
Det blev en liten Elsa och jag önskar dom all lycka i framtiden!
Ännu en liten människa har sett dagens ljus.
Välkommen lilla Elsa!
Nu ska här firas.. med en stor.. kaffe!

Kommentera här: