Solenergi både högt och lågt

Köpte några solcellsdrivna lyktor till trädgården idag, dom kanske inte lyser så mycket men det är en liten försköning av tomten iaf.
Solenergi driver ju hela huset också så klart man ska ha lampor med det också.
För övrigt har jag haft en lysande (!) dag på jobbet då jag fick känna av hur allt ska vara i ett team när det stämmer till 100 %.
Vilken skön känsla det var och det gjorde att klienterna kunde slappna av och ha skoj med oss.
Så ska det vara!
Nu är jag ledig i två dagar och jag ska njuta av dom. Klippa lite gräs och sitta i solen och så..
1 Towe:

skriven

NEEEEEEEEEEEEEEEJ var inte ledig!!! Får jag ju inte se dig förrns på månag ju :( Förresten kom en klient in och sa: vart är elaka metern? Ha ha ja jäklars vad skoj! En sa till mig: Towe jag har aldrig träffat en liknande människa som du ha ha. Driver dem till vanvett på ett positivt sätt :)

2 Elakametern:

skriven

Ja det gäller att göra sig ett namn ;) Men det är klart att ger man av sig själv så får man tillbaka.. enkelt egentligen.

Kommentera här: