Äntligen! sa han och vände blad i sitt liv

Det första min underbara 18 åring gjorde för att fira sin dag var att fylla i papper på namnändring. Han har så länge velat byta efternamn och nu äntligen kan han få göra det utan att strula med massa underskrifter.
Han har efterfrågat mitt efternamn ganska många år men nu så.
Han har under många år skrivit mitt efternamn på saker men nu så är det giltigt på riktigt.
Så kan man också fira sin dag.

Har varit och fikat hos underbara T och det var så trevligt.
Handlade lite och sen hem och snart är det tacomiddag.
Vi struntar i våfflorna utan här ska firas i dagarna tre ;)
1 Towe:

skriven

Heja heja, unge Herr Jönsson!!! Jag har aldrig träffat dig, men beundrar dig ändå. Din mamma har pratat så mycket fint om dig. Go for it boy!!! Du verkar vara en bra stabil kille!!!

Bästa M, tack för att du satt i mitt kök och förgyllde min förmiddag!

Kommentera här: