Beslutsfattande Söndag

Jag har nu tagit beslutet att åka ner till Skåne, till Lanskrona närmare bestämt för att träffa en för mig inte helt okänd man.
Kompis, vän och rolig person hittills eftersom jag inte träffat vederbörande kan jag inte säga mer än så.
Nåväl Lansdkrona för mig i dagsläget är ungefär så här:









Hoppas väl kunna lägga till lite bilder efter att jag varit där kanske.

(Fick bra stöttning av bästa T så ibland är jag en sån fegpropp.)




1 Towe:

skriven

Du gör rätt! Åk! Vad kan du förlora? Inte oskulden. Kanske humöret.. kanske vett och sans ;) Du är 40+ och gör det som känns rätt och som du vill göra här och nu. Är man feg kan man missa något och det är inte kul att sen sitta: varför åkte jag inte till Skåne. Är det skit finns det ju hotell. Om inte annat så kan du ju åka ner på stan i Ländskrronä och sätta ut en hatt på torget och sjunga några Siw Malmkvist-låtar, det kommer gillas! Go for it girl!

Kommentera här: