Torsdag

Jag fann ingen bra rubrik idag så det får bli dagen helt enkelt.
Ledig idag men ont i magen hela dagen, började redan igår men det är på gång att bli bättre.

Har inte gjort så mycket ännu mer än att ha koll på vad som händer på nätet på allehanda sidor.
Katterna har börjat gå ut och det är skönt för dom blir lite tröttare då och slipper riva ner allt som står på en höjd av tre decimeter och däröver.

Fick en ide´genom en kompis om att börja skriva. Böcker eller något liknande. Men jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja och vad det ska handla om.
Har någon där ute några idee´r så hojta gärna till.
Jag kan inte få för många uppslag.
Ordbajsa är jag ju bra på så visst ska jag kunna täcka några sidor i häftad form kanske.
Kul ide´är det iaf.

Fortfarande nöjd med telefonen och fick hjälp av en kollega med några tips om hur telefonen funkar.

Fortsättning följer..

Kommentera här: