Iväg.. sta..bort

Sitter här nu och är redo att åka iväg.
Tiden går så sakta och typiskt mig är jag redan klar.
Jag vill alltid vara ute i god tid men jag hatar att vänta så varför ska jag alltid börja så tidigt med allt?
Nåväl den stora väskan, som egentligen inte är så stor, är klar och den lilla ryggan, som egentligen inte är så liten är också klar.
Duschen och kläderna är med klara så det enda jag nu kan göra är att fördriva tiden framför datorn.
Chattar lite och bara tar det lugnt, är lite trött men det kan jag inte göra något åt nu.
Det är varmt ute men molnigt och rätt som det är kommer det små regndroppar.
Har pratat med mamma och hon har fortfarande snö högar kvar.
Sverige är fantastiskt iaf när det gäller väder. Det kan ju skilja från norr till söder nästan med årstider trots att landet inte är speciellt stort. Det är häftigt!
Jag ska försöka blogga lite via mobilen när jag åkt så förhoppningsvis ska det funka också.
Nä en kopp kaffe till va?

Kommentera här: