Lång startsträcka idag

Idag var det svårt att komma igång med saker och när jag äntligen gjorde det så började det regna.
Där stod jag med räfsan i högsta hugg och då började vattnet från ovan att falla så det blev till att gå in igen.
När jag väl kommit in ja då slutade det att regna men då var energin slut och jag struntade i att börja igen.
Fastnade lite på nätet i ett uppdrag jag fått.
Letade och letade och jag tror jag funnit det jag letat efter.
Äter godis och dricker kaffe och ska snart göra mat i form av pannbiff men jag vet inte om det blir potatis eller pasta till. Vi får nog ha en omröstning.
Linus fot är något bättre idag och det är ju skönt för då kanske jag slipper åka till sjukstuga med han.
Ont har han men han fick en morfin tablett igår kväll så sovit har han gjort ända till efter 11.
Det är mors dag idag och jag har ringt min mamma men själv är man bortglömd så... ska hämnden bli ljuv eller?

Kommentera här: