När himlen öppnade sig

Vädret idag har varit ganska konstigt. Det började med sol och blå himmel och jag var och handlade lite.
Sen mulnade det på en del och jag låg och läste Jessica Anderssons självbiografi.
Sen kom regnet och därefter haglade det, hagel stora som stenar och jag åkte för att hämta upp kille från bussen. Han var inte med utan hade åkt till en kompis.
Väl hemma igen så regnade det och jag tvättade.
Sen kom solen igen och jag satt ute och fikade.
Sen kom regnet samtidigt som solen och då gav jag upp och satte mig vid teven istället.
Just nu sitter jag och sympati kollar hur Henrik Larsson styr sitt Landskrona BoIS mot Örgryte. Jag är ju van vid att kolla in matcher med Barcelona så detta är ju en annan nivå kan man säga men vissa likheter finns det.
Det märks att Henke har spelat i storlag på den energin han har på sidan om planen och man kan också se att anfallstekniken är hämtad från ett annat lag.
Minsta grabben ska åka till Gävle på Måndag till skate parken där så han håller på att skruva och trimma brädan just nu. Jag önskar jag också kunde åka bräda det verkar skoj.
Nä nu återgår jag till göra-nytta..

Kommentera här: