Nu är det bara 2 dagar kvar..

Om två dagar ska jag flyga ner till Skåne och Ängelholm igen. Det blir den andra resan dit jag gör men denna gång vet jag vad jag kommer att mötas av.
Sist jag flög, det var första gången vi sågs, då visste jag inte vem jag skulle mötas av. Jag hade inga förväntningar på annat än en trevlig och rolig vistelse. Träffa en ny kompis. få se hur Skåne ser ut från den sidan och äta god mat.
Det var det som var mina förväntningar då...

Nu är det lite annorlunda, för att inte säga en hel del annorlunda.
Jag vet vem jag möts av, jag får kramas och bli kramad och jag får vara prinsessa för en helg.
Vi ska på fest, jag ska få träffa hans mamma, kanske hans dotter med.
Åka motorcykel, äta gott för Jonas är bra vid spisen eller ja där med kan jag säga.

Jag åker bussen från Knutby, kliver in på Arlanda, tar flyget, kliver in i en bil och vips så är man ca 70 mil hemifrån. Från dörr till dörr på tre timmar. Till jobbet fram och tillbaka tar det två timmar.

Grabbarna ska vara hemma själva och nu är det inget problem alls, dom knorrade lite första gången jag skulle resa en längre bit men denna gång bara säger dom: Hoppas du får kul, vi klarar oss mamma.

Ska packa redan idag eftersom jag jobbar långpass i två dagar innan jag ska resa och hinner inte packa på kvällarna. Den eviga frågan vad ska man ta med sig? Hur kommer vädret att bli? Bättre att ta med för mycket än för lite, man vet ju aldrig vad som händer.

Då, den gången visste jag ingenting vad som väntade eller vad som förväntade sig av mig. Nu är det annorlunda nu vet jag.. å jag ångrar inte en sekund att jag addade honom på msn, att jag löd råden från mina vänner eller att jag tog chansen.

Han är det bästa som hänt mig på väldigt länge och nu får jag träffa prince charming ännu en gång.

Love will always be the key to my heart!

Kommentera här: