Tillbaka i rutinernas vardag

Jag har varit i Skåne hos min älskling hela helgen inklusive Måndag och sen jobbade jag efter det så jag har inte haft tid att skriva på länge.
I Landskrona var jag på MC fest och det var jättekul, kul att komma ut på fest det händer ju inte alltför ofta.
Har även passat på att träffa Jonas dotter, son och mamma så nu är jag presenterad för en del av släkten men sen om jag fick betyget godkänd vet jag inte.
Det enda som inte var bra var vädret, mulet, kallt och regn så inne aktiviteter blev det en del av.
Möttes på Ängelholms flygplats av en jätte vacker bukett av röda rosor. Ska lägga ut en bild på den i ett senare inlägg när den är inlagd.
Precis när jag kommit fram till Jonas så fick jag presenter..helt crazy..lilla jag överröstes med paket och dessutom köptes en del under helgen.
Ett par vita små shorts och observera storleken 32 hur liten är jag egentligen?
Den klassiska lilla svarta men den är gudomligt söt och det finns tillhörande trosa till men dom blev inte med på bild.
En jättefin tajt topp
En jeans kjol men den fick jag när Jonas var hos mig men den är cool och kort
En jeans väst med både knappar och dragkedja
En svart bikini av märket DUCATI så klart
Sen fick jag en bok skrien av Tomas Bodström men jag tog ingen bild av den.
Alltså förstår ni nu vilket klipp jag gjort i denna man?? Helt underbar!
Love Him!
Åter till vardagen, jag har idag ödslat tre timmar på att klippa gräsmattan och det såg ut som en djungel
Före
Efter men ja maskrosorna ska också bort jag vet
Trött är jag..

Kommentera här: