Klass 2 varning

SMHI har gått ut med en klass 2 varning idag dvs. fara för allmänheten. Nä det är inte mig dom varnar för utan vädret. Jag sitter just nu och ser snön börjar falla och stormen ökar i styrka så smått.
Ganska spännande när man vet vad som komma skall och man bara väntar på det.
Jag förväntar mig att det blir strömavbrott konstigt vore det annars.

 

Har precis läst tidningen och det handlar ju mest om 38- åringen dom misstänker för skjutningarna i Malmö. I alla tidningar är han skyldig så det skriker om det, tänk om han inte är det?
Börja om från början farbror blå blir det då.

 

Missade programmet om bortskämda ungdomar igår så jag ska se reprisen ikväll och sen ska jag utvärdera det programmet här.
Men nu gott folk ska denna dam ta en kopp kaffe till och se vädret eskalera.

 

Tjing
// Maria

Kommentera här: