Mår konstigt

Ja förutom hostan som håller mig i ett järngrepp så känns det hela tiden som när man varit vaken en hel natt. Lite som att vara övertrött. Har fortfarande vatten bakom trumhinnorna så jag hör inte så bra och det kan ju med göra att det känns som att vara i ett vacuum.
Konstigt att jag inte blir frisk snart har nu bara tre dagar kvar på pencillinet men det enda som blivit bättre är febern.
På lördag ska jag jobba det kanske blir bättre då när jag börjar röra på mig, eller inte. Det återstår att se.
Idag har jag iaf plockat ihop kläder som killarna har växt ur och lagt dessa i säckar som jag sen ska ta med till en kollega som har en växande son för jag vägrar kasta kläder som inte är nåt fel på.
Har packat lite fin porslin också och lite annat som jag ändå inte använder. Det blir lite smått plock här och var nu och det finns kartonger lite här och var med men jag behöver fler kartonger.
Kastas saker har jag samlat ihop och dom ska tids nog köras till tippen.
Men jag vill bli frisk jag hatar att må dåligt varje dag.
Jag har inte tid med det.
Kanske ska prova någon form av andeutdrivning fast på sjukdom... det blir väl nästa steg.

Kommentera här: