Röken låg tung över byn

Som vanligt sov jag olidligt länge från 23.50 på kvällen till 10.15 på morgonen. Jag blir förbluffad över hur länge jag kan sova i ett sträck. Undrar också varför? Varför jag är så trött?
Eftersom jag inte har något bra svar på den frågan så går jag vidare i inlägget....

 

Har börjat rensa bland saker som jag ska kasta, som jag inte vill ha kvar och saker som jag har sparat men som nu inte passar in i mitt liv längre.
Det mesta var brännbart så det kastade jag in i pannan och såg det gå upp i rök.
Sen inventerade jag bland flyttlådor, behöver köpa fler såna insåg jag.
Skrev upp det på listan.

 

Grabben ska ha en politisk debatt i skolan så han och jag håller nu på att debattera fram och tillbaka mellan rätten till abort och förlängda straff. Jag är väl inte så insatt märker jag men en del har jag hängt med i.
Sen är ju en mammas erfarenheter svåra att debattera bort.

 

Apropå mamma så gick det bra för min mor hos doktorn idag. Hon ska på åter besök om 6 månader men som det ser ut nu så är det inget farligt.
Jag andas ut!

Kommentera här: