Sjuk

Åkte hem från jobbet i fredags och kände mig febrig.
Vaknade lörag morgon och var jättedålig och på den vägen är det.
Jag äter alvedon som godis, dricker bisolvon som vatten och hoppas att allt snart ska vara över.
Blir det inte bättre snart måste jag till en läkare!
Men visst det finns dom som har det värre, jag vet.
Har väl aldrig kollat så mycket på tv som nu men orkar inte hålla koncentrationen uppe för några djupare program så jag kollar mest på djurprogram och dokumentärer.
Det här kom inte direkt lägligt när jag har så mycket att göra men jag får väl jobba dubbelt när jag blir frisk istället.
Nu är det dags för soffliggning igen för orken är slut.
*host host*
1 Anonym:

skriven

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2 Maria:

skriven

Jag har tittat på din blogg och innehållet är skoj, många glada minnen jag fick där =) Jag la in din blogg att följa på bloglovin´=)

Kommentera här: