Typiskt

Har varit ledig nästan en vecka och vad händer sista dagen av ledigheten?
Jo jag blir hängig, ont i huvudet och ont i halsen!
Typiskt så säg.
Motorvärmaren är i kopplad för jag tänker inte frysa så länge i morgon bitti.
Det är minusgrader nu -2 på termometern.
Men nu kommer den årstiden jag älskar bara kläderna är rätt och att bilen är vinterbonad så.
Å snart kommer den, den som gör att jag utbrister ooiiiiiiiii.
SNÖN
1 Anonym:

skriven

Snö snö snö bläää

Men om du nu gillar snö så undrar jag vad du ska ner till Skåne och göra??

Där finns ju bara .....ja vad finns det där?

Typ inget, förutom Jonas då förstås, men ingen snö iaf :)

2 Maria:

skriven

Hej du anonyme!

Nä men ibland är väl inte snö allt även om jag älskar det. En trygg framtid och glädje är mer värt :)

Sen har jag ju aldrig varit särskilt rädd för att se mer av Sverige än denna del jag bor i nu ;)

Kommentera här: