En helt vanlig dag

Jag tyckte jag vaknade lite för tidigt men vad gör man om magen säger att den är hungrig?
Jo man går upp och äter frukost för att sen bli så där mysigt seg och går sen och lägger mig igen för att läsa en bok.
20 sidor senare sover lilla jag igen.
Vaknade gång nummer två ca 11.30.
Då var det dags att sätta igång.
Tvätta och skura av köksluckorna där flugorna roat sig med att bajsa och lämna märken.
Pontus kom hem med en hatt som han hade köpt och han var så cool i den tycker jag.
Jag gillar att han har sin egen stil, så ska det vara.
Har nyss skrattat åt idioterna i idol som verkligen inte kan sjunga men så finns det dom som verkligen kan det med.
Man får lite av en favorit per dag.
Jag tänkte lägga ut lite bilder från senaste resan till Skåne så det blir ytterligare två inlägg efter detta.
Bra va?

Kommentera här: